얼마전 대란난 WD 전량 취소
nonorhc
13
2649
0
2019.05.23 17:13
시니어 매니저 말로는
아마존에서 가격오류에대해 대응이 늦었고
그결과 주문내역 일괄취소+배송중인 상품에대해선 전량 리턴
+담당자징계
입니다
그런데 이미 한국에 도착해서 통관을 거친 제품은 어찌될지 모르겠네요
취소건에 대해서 기프트카드를 적립해주는 계정이 있으니 잘 살펴보시길
13 Comments
방금 아마존에서 메일 받았습니다. 취소된 주문은 20달러 기프트 카드 준다네요.
2개 따로 주문했는데 1개만 취소됐고 1개는 아직 취소 안됐는데 정보에 의하면 여러개 주문한 사람은 1개 보내주고 1개 주문한 사람도 1개 보내줄 가능성이 있다는 얘기도 돌고 있네요
저처럼 2개 이상 주문한 사람들에게 1개 남겨놓고 취소한거 보면 1개는 그냥 보내주거나 아니면 1개 보내줄지 말지 아직도 결정을 못내리고 있는것 같네요
Hello,
We're contacting you about order #***-*********-********. We recently discovered an error that caused the following item(s) to be displayed at an incorrect price:
WD 10TB My Book Desktop External Hard Drive, USB 3.0 - WDBBGB0100HBK-NESN
In this case, we're unable to offer this item for the incorrectly posted price. Therefore, we've cancelled your order for this item, and you haven't been charged.
At any given time, despite our best efforts, a small number of the millions of items on our site may be mispriced. We're very sorry for any disappointment this may cause.
To help make up for the inconvenience, we've applied a $20.00 Amazon.com Gift Card to your account. This amount will be applied to your next eligible order automatically without entering a claim code.
We value your business and hope to see you again soon.
Sincerely,
Customer Service
Amazon.com
2개 따로 주문했는데 1개만 취소됐고 1개는 아직 취소 안됐는데 정보에 의하면 여러개 주문한 사람은 1개 보내주고 1개 주문한 사람도 1개 보내줄 가능성이 있다는 얘기도 돌고 있네요
저처럼 2개 이상 주문한 사람들에게 1개 남겨놓고 취소한거 보면 1개는 그냥 보내주거나 아니면 1개 보내줄지 말지 아직도 결정을 못내리고 있는것 같네요
Hello,
We're contacting you about order #***-*********-********. We recently discovered an error that caused the following item(s) to be displayed at an incorrect price:
WD 10TB My Book Desktop External Hard Drive, USB 3.0 - WDBBGB0100HBK-NESN
In this case, we're unable to offer this item for the incorrectly posted price. Therefore, we've cancelled your order for this item, and you haven't been charged.
At any given time, despite our best efforts, a small number of the millions of items on our site may be mispriced. We're very sorry for any disappointment this may cause.
To help make up for the inconvenience, we've applied a $20.00 Amazon.com Gift Card to your account. This amount will be applied to your next eligible order automatically without entering a claim code.
We value your business and hope to see you again soon.
Sincerely,
Customer Service
Amazon.com
추카추카 39 Lucky Point!